Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” oraz „Gotuj z pomysłem”.
W ramach „Pakietu Audiokulinarnego” Grupa ZPR Media oferuje obecność w książce Pawła Lorocha (na zdjęciu) „Air Fryer dla początkujących. 100 autorskich przepisów i historyjek”, w formie prezentowej książki w twardej oprawie, poszerzonej o audiobook i e-book. Oprócz tego świadczenia obejmują sponsoring audycji „Strefa Gastro” w radiu Eska ROCK prowadzonej przez Pawła Lorocha, lokowanie produktu w jego autorskich podcastach „Palące Tematy” i „KuKu” oraz działania promocyjne (display i social media).
Pakiet „Gotuj z pomysłem” zakłada obecność reklamodawcy w programie kulinarnym „TRZYmaj przepis!” na Beszamel.pl, prowadzonym przez renomowanego szefa kuchni Michała Molendę. Każdy odcinek, trwający ok. 10 minut, przedstawia trzy przepisy kulinarne, połączone wspólnym motywem przewodnim – konkretnym posiłkiem, produktem, okazją, ceną. Uzupełnieniem programu są lifehacki Michała Molendy emitowane na antenie Radia ESKA2. W 45-sekundowych antenowych wejściach kulinarnych prezentowane będą krótkie porady, jak ułatwić sobie życie podczas przygotowywania posiłków. Ostatnim elementem pakietu jest 2-tygodniowy konkurs kulinarny w Radiu ESKA2 z finałami na antenie.
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62