Serwis ESKA.pl podsumowuje Tydzień Eurowizyjny, który zgromadził ogromne grono fanów konkursu, generując imponujące zasięgi w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej.

Intensywne działania redakcji, unikalne treści i relacje na żywo przyczyniły się do rekordowego zaangażowania użytkowników.
Kluczowe dane:
• Facebook:
- 56 postów o Eurowizji, które wygenerowały ponad 60 tysięcy reakcji
- Post po występie Justyny Steczkowskiej w finale (link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1126418349521066&set=pb.100064587347899.-2207520000&type=3) osiągnął zasięg 2 milionów, zgromadził 30 tysięcy reakcji i 2,5 tysiąca komentarzy.
• ESKA.pl – wyniki artykułów i treści związanych z Eurowizją:
- blisko 3 miliony odsłon
- 1,6 miliona unikalnych użytkowników
- materiały wideo w tekstach odtworzono 1,3 miliona razy
• YouTube – materiały o Eurowizji:
- 75,2 tys. wyświetleń,
- 6,1 tys. godzin oglądania
- blisko 700 komentarzy
Działania redakcji:
Redakcja ESKA.pl przygotowała bogaty program Tygodnia Eurowizyjnego, obejmujący:
• Własny format „Komentery” na YouTubie: opublikowano 8 odcinków prowadzonych przez Adriana Rybaka, które cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów.
• Redakcyjne przewidywania: analizy i typowania redakcji dotyczące wyników konkursu.
• Relacja na żywo: obszerna relacja z półfinału z udziałem Polski oraz wielkiego finału Eurowizji.
• Ekskluzywne materiały: publikacja unikalnych nagrań od Justyny Steczkowskiej.
• Wywiady z uczestnikami: rozmowy z reprezentantami Czech i Francji, uczestnikami Eurowizji 2025.
• Kontakt z delegacją w Bazylei: jako jedyni w trakcie trwania finału uzyskaliśmy komentarz dotyczący skrótu występu, który wywołał gorące dyskusje wśród fanów.
Wisienką na torcie będzie wywiad ze zwycięzcą Eurowizji 2025, Austriakiem JJ, który zostanie opublikowany na ESKA.pl na początku czerwca.
„Realizacja materiałów o Eurowizji to dla naszej redakcji nie tylko dziennikarskie wyzwanie, ale przede wszystkim ogromna przyjemność. Z roku na rok widzimy, jak rośnie zainteresowanie tym wydarzeniem. Dlatego przy okazji tegorocznej edycji stworzyliśmy cykl materiałów Komentery, w których na bieżąco analizowaliśmy, co dzieje się podczas przygotowań, jak i w trakcie samego konkursu. Spotkał się on z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem czytelników. Właśnie dlatego tegoroczna Eurowizja okazała się dla nas wyjątkowym sukcesem. Dziękujemy naszym odbiorcom za zaufanie i już teraz szykujemy się na kolejną edycję!” – mówi Karina Mozolewska, redaktor naczelna serwisu ESKA.pl.
foto: Marcin Gadomski / "Super Express"
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62